Dag 7

Min bästa vän.

Det är himla svårt att välja 1 bästa vän, jag har faktiskt minst 2. Och dom är verkligen mina absolut bästa vänner.

Johanna Björling

Den bruttan träffade jag då vi jobbade ihop sommaren 2008. Vi blev vänner jättesnabbt och den vänskapen utvecklades nå enormt. Så mycket roligt jag haft med dig gumman, till exempel då vi åkte till Teneriffa i 2 veckor. Sjukaste resan ever men så jävla rolig ändå. Och alla kvällar vi satt på fik och bara pratade eller gick på bio. Du finns även där då jag varit ledsen och kan alltid säga något som piggar upp mig. Jag älskar dig min bästa vän <3

Anna Halling

Anna träffade jag då vi började i samma klass på gymnasiet, år 2006. I början pratade vi inte så mycket med varandra, jag minns att jag tyckte att hon såg så kaxig ut. Haha! Och ska jag vara ärlig minns jag inte hur eller varför vi började prata med varandra. Men hur som helst så har vi blivit fruktansvärt bra vänner. Vi kan skratta tills vi får hjärtattacker, gråta till ögonen sväller igen - som det ska vara. Jag älskar dig min bästa vän <3

                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback